جے اینڈ کے انڈسٹریز ڈیپارٹمنٹ بنواروں کو نصیحت کرتا ہے کہ عصری ضروریات کے مطابق ڈیزائن اپ ڈیٹ کریں۔

[ad_1]

آخری اپ ڈیٹ 7 اگست 2021 کو شام 6:54 بجے۔

پرنسپل سکریٹری ، انڈسٹریز اینڈ کامرس ، رنجن پرکاش ٹھاکر نے بنائیوں پر زور دیا کہ وہ اپنے ہنر اور ڈیزائن کو اپ ڈیٹ کریں تاکہ معاصر گاہکوں کو ذہن میں رکھا جائے کیونکہ صارفین کے پاس مصنوعات خریدنے کا وسیع انتخاب ہوگا۔

مرکزی سیکرٹری ٹیکسٹائل اور ضلعی انتظامیہ بڈگام کے مشترکہ اہتمام سے کرافٹ ٹورسٹ ولیج کنیہامہ میں 7 ویں قومی ہینڈلوم ڈے کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے پرنسپل سکریٹری نے یہ بات کہی۔

دن بھر جاری رہنے والی تقریب میں ڈائریکٹر ہینڈلوم اینڈ ہینڈی کرافٹس محمود احمد شاہ اور ایڈیشنل ڈسٹرکٹ ڈویلپمنٹ کمشنر بڈگام اکرم اللہ ٹاک نے بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔

پرنسپل سکریٹری نے کہا کہ موجودہ منظر نامے میں بُننے والوں کو بہت سے چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے کیونکہ دنیا بدل گئی ہے اور صارفین کے پاس وسیع اختیارات اور انتخاب دستیاب ہیں۔ انہوں نے کہا کہ زور پبلسٹی اور مظاہروں پر ہونا چاہیے کیونکہ یہ قومی اور بین الاقوامی سطح پر مصنوعات کی فروخت میں اہم ستون ثابت ہو رہے ہیں۔

کرافٹ گاؤں کنیہاما کے بارے میں ، رنجن پرکاش نے اس مقام کی اہمیت کو اجاگر کرتے ہوئے کہا کہ بنیادی مقصد اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ گلمرگ پر آنے والا کوئی بھی سیاح مرکز میں جائے۔ انہوں نے کہا کہ ان کے دورے سے نہ صرف خریداری بڑھے گی بلکہ عالمی سطح پر اس مشہور پروڈکٹ کی تشہیر بھی بڑھے گی۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے ڈائریکٹر ہینڈی کرافٹس اینڈ ہینڈلوم نے کرافٹ ولیج کنیہاما کے قیام پر پردہ اٹھانے والا پیش کیا۔ انہوں نے کہا کہ کنی شال کے بُننے والوں کی صلاحیتوں اور صلاحیتوں کو بڑھانے کے علاوہ محکمہ کا مقصد قومی اور بین الاقوامی مارکیٹ کو براہ راست بنائیوں کو دینا ہے اور انہیں مڈل مین کے ہاتھوں استحصال سے بچانا ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت کئی فائدہ مند اسکیمیں متعارف کرانے جا رہی ہے جیسے کہ چھوٹے بننے والوں کے لیے تعلیمی اسکیم پالیسی جو ان کے بچوں کے لیے بہت سی مراعات رکھتی ہے۔

[ad_2]

Source link

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *